به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    یکی از مهمترین کارها و مهارت هایی که در هدف گذاری و رسیدن به آن نقش کلیدی دارد، برنامه ریزی است، شاید تا به حال به صورت جدی برنامه ریزی نکرده باشید، یا حتی به آن اهمیت نداده باشید، اگر این طور است، لازم است بدانید که یکی از مهارت هایی که برای رسیدن به هر هدفی نیاز دارید، مهارت برنامه ریزی است. توانایی برنامه ریزی و اجرای آن تا رسیدن به هدف، باید در رأس همه ی توانایی های ما قرار بگیرد و دانستن فواید برنامه ریزی و نتایجی که از آن حاصل می شود، می تواند به این امر کمک کند، لازم است بدانیم که برنامه ریزی جزو لاینفک هدف گذاری است.

    ذهن زیبا
    چهارشنبه 28 مهر 1395 - 7:22
    بازدید : 105
    دانستن اینکه در چه زمینه ای استعداد داریم و حرکت در آن مسیر می تواند ما را به اهداف و دستاوردهای بزرگی برساند، اگر بخواهید کاری را که دوست دارید و در آن استعداد هم دارید را به عنوان شغل خود انتخاب کنید مطمئنا خیلی جلوتر و موفق تر از زمانی خواهید بود که از سر اجبار بخواهید کاری را انجام دهید پس در قدم اول باید به این سوال جواب دهیم که چگونه استعداد خود را کشف کنیم .
     
    ذهن زیبا
    دوشنبه 26 مهر 1395 - 2:53
    بازدید : 318

    لاغری در ماه محرم، یا به نوعی حفظ رژیم لاغری در ماه محرم با وجود نذری های مختلف و متنوع، ما را به چالش می کشاند. بیایید ببینیم چگونه می توانیم این اتفاق را مدیریت کنیم.

    نکات قابل توجه برای حفظ لاغری در ماه محرم

    ماه محرم، از ایامی میباشد که نذرهای زیادی در آن داده می شود. اکثر این نذرها، به شکل پختن غذا و توزیع آن در میان مردم است. نذر کردن به مناسبت های گوناگون با فرهنگ مذهبی ما رابطه تنگاتنگی دارد.

    ذهن زیبا
    پنجشنبه 22 مهر 1395 - 9:13
    بازدید : 91

    اگر شما هم هدف گذاری کرده باشید شاید این سوال به ذهن تان رسیده باشد که ویژگی های یک هدف خوب چیست؟

    یک هدف مانند یک بذر است، هرچقدر یک بذر خوب و مرغوب باشد به همان میزان احتمال سر از خاک بیرون آوردن و رشد کردن آن بیشتر است، هیچ کشاورزی بذرهای خراب و کرم زده را برای کاشتن انتخاب نمی کند، ما هم باید مانند کشاورزان از بذرهای خوب استفاده کنیم تا بتوانیم احتمال دستیابی به یک هدف را افزایش دهیم.

    مغز را می توان از چند جهت تقسیم بندی کرد، یکی از آن تقسیم بندی ها نیم کره چپ و نیم کره راست است.

    ذهن زیبا
    دوشنبه 19 مهر 1395 - 9:50
    بازدید : 107

    اگر در حال حاضر موفق نیستید یا حداقل به اندازه ای که می خواهید موفق نیستید، شاید علت این باشد که برای رسیدن به موفقیت خوب فکر نمی کنید و اگر اینطور است، اول باید به ارزش خوب فکر کردن پی ببرید. یک تصمیم قدرتمند بگیرید که خوب فکر کردن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید.

    ذهن زیبا
    پنجشنبه 8 مهر 1395 - 8:04
    بازدید : 87

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 40
    تعداد کل نظرات : 15

    خبرنامه